Her Kadının Ödünü Koparan 7 An

  görünümler 6,786,266

Onedio

Onedio

5 yıl önce

Onedio TRpost Kanalına Abone Ol: bit.ly/OnedioTRpost
Onedio Yemek Kanalına Abone Ol: www.youtube.com/onedioyemek

YORUMLAR: 1 810
rig nolia
rig nolia 5 yıl önce
En kötüsü boş sokakta arkanda birinin olduğunu hissetmek...
Bir Sosyalist
Bir Sosyalist 9 aylar önce
🙃🙃 Bikeresinde marketten geliyordum sokak bomboş sadece önde bitane kadın yürüyordu kadının korktuğunu anlayınca önüne geçiyim diye hızlandı kadın bi anda arkasına dönüp bi bakış attı... Anlatılmaz yaşanır :D
TuanAsya Fan #çağtu #BeyPın
TuanAsya Fan #çağtu #BeyPın 9 aylar önce
Oha her zaman yaşıyorum daha 2 saat önce yaşadım
son Pasha fancer bükücü
son Pasha fancer bükücü 10 aylar önce
Onun kadınlarla alakası yok ben de korkuyom arkada biri olunca adam belki oglancıl ne biliyim kaciyom ben genelde
♧Gacha Candy TR♧(kanalıbüyüyemiyen
♧Gacha Candy TR♧(kanalıbüyüyemiyen 10 aylar önce
Öyle hissetmez yumruklarımı hazırlıyorum benim icn pek sorun degiljdjdjdjd
Mert Hocanın dinlendirici gözlüğü vol.23
Mert Hocanın dinlendirici gözlüğü vol.23 10 aylar önce
@Berkan Özkan he valla
qr3we
qr3we 2 yıl önce
Birine foto gösterdiğinde kaydirip diger fotolara da bakmasi
Seungminnie
Seungminnie 2 aylar önce
Aa moa
Em1neqw
Em1neqw 10 aylar önce
Oyüzden artık göstermiyorum👌
변 백현 깹송
변 백현 깹송 10 aylar önce
evet yaa
Mickey mickey
Mickey mickey 10 aylar önce
Aynen yaa😂
çaylarrr
çaylarrr 11 aylar önce
ayyyğ çok fena
Tuba Gürcan
Tuba Gürcan 5 yıl önce
Gece yürümekten dışarda özgürce gezmektende korkuyoruz
benasigimciddi
benasigimciddi 2 aylar önce
@Uncle Bean ben istersem disarda bikiniyle dolasirim? ben neden o bakiyo diye giydigimi degistiregim? o baktigi yeri degistirsin?
Kastamonu Taşköprü
Kastamonu Taşköprü 4 aylar önce
Sağlam insanın gecenin bir yarısı sokakta dolaşmaz.
matildamaezel
matildamaezel 8 aylar önce
@Ben Bir Çileğim evet😔
Nilsu Gür
Nilsu Gür 4 yıl önce
- Şimdi biz neyiz +Elhamdürillah müslümanız
Ömer Faruk Kaplan
Ömer Faruk Kaplan 10 aylar önce
@Ömer Faruk Zahma zaten bilerek yazmış
Cəfəri 🖤
Cəfəri 🖤 11 aylar önce
🤣🤣👌🏻
Her türlü kpop #kpopworldd #lahnamjoonnn
Her türlü kpop #kpopworldd #lahnamjoonnn 11 aylar önce
Kahkaha attım 😂 😂
Gamzenur Eryılmaz
Gamzenur Eryılmaz 11 aylar önce
Çok doğru....
Hilal Yıldırım
Hilal Yıldırım 11 aylar önce
Ayn
Marla Zerdal
Marla Zerdal 5 yıl önce
bide baban telefonu aldığı zaman ya bir erkek arkadaşım mesaj atarsa korkusu ......
ʙɪʀ_ᴄɪᴠ-ᴄɪᴠ
ʙɪʀ_ᴄɪᴠ-ᴄɪᴠ 7 aylar önce
+1111111
bi kimse
bi kimse 9 aylar önce
Yok ki atsin 😂
Zeynep
Zeynep 10 aylar önce
Ayy
ʙʟɪɴᴋツ
ʙʟɪɴᴋツ 10 aylar önce
Bunun çözümü var knk erkekleri kız ismiyle kaydetmek sjdvdjdv
Birlikte Öğrenelim
Birlikte Öğrenelim 11 aylar önce
Yaşandı:(
rabia yk
rabia yk 5 yıl önce
malesef. arkamız da yürüyen erkeklerden de korkuyoruz
yorumcu✔️
yorumcu✔️ Yıl önce
@Berk Uslu herkesin niyeti aynı olmadığı için
CAN
CAN Yıl önce
@Sevda Çetin Efendim?
Sevda Çetin
Sevda Çetin Yıl önce
@Spify muhteşem harikasın bee abi
Sevda Çetin
Sevda Çetin Yıl önce
@Berk Uslu hahahaa hem komiksin hem de haklısın haah
gün yüzü
gün yüzü 5 yıl önce
sevgilinle buluştuğunda bi akrabayla karşılaşmak
Gamzenur Eryılmaz
Gamzenur Eryılmaz 11 aylar önce
Ve ailene yetiştirmesi.....
𝘺𝘦𝘰𝘯𝘳𝘶𝘣𝘺シ︎
𝘺𝘦𝘰𝘯𝘳𝘶𝘣𝘺シ︎ Yıl önce
Bne bunu çok yaşadım
Fatih Daşkıran
Fatih Daşkıran Yıl önce
Arkadaş ben 2 3 kez küfürlü yaziştım mesajlaşma programıma arada giriyor onları görücek diye ödüm kopuyor titriyorum
Berenn
Berenn Yıl önce
Aman aman çok kötü o ya
RobinButCooler
RobinButCooler Yıl önce
Hee
aydan ugur
aydan ugur 5 yıl önce
Su babasina soylediginde babanin tepkisini merak edenler
Civan Koçak
Civan Koçak Yıl önce
Ne diyecek elhamdülillah muslumaniz kdkskdnrj4jd
Elif Ünal
Elif Ünal Yıl önce
Kimin babasi bunu duydugunda kizmaz ki benimkiler bile dedem annemi vermeyince kacmislar o derece gittikce babam dedeme benzemez inşallah 😟
Mmuhammet Ooğuz Kkeç Kekeç
Mmuhammet Ooğuz Kkeç Kekeç 3 yıl önce
Ben
Naz
Naz 5 yıl önce
Gökçe nin ruhuna El-fatiha.
gabriela
gabriela Yıl önce
Benimde ĞWĞSPSLSŞD
Gökçe Keskin
Gökçe Keskin Yıl önce
Evet banada el fatiha
Kübra :D
Kübra :D 2 yıl önce
Öldüm mü lan
xlnr
xlnr 2 yıl önce
Gökçelandd
Gökçe Demirağ
Gökçe Demirağ 2 yıl önce
Bende
Meryem Kanal
Meryem Kanal 5 yıl önce
bide ailen telefnunu kontrol edereb yanlış bir şey olmasa bile sanki kötü bir şeye gçreceklerniş gibi içindeki o hisssss anlatılmaz yaşanır ya
belma ertanır
belma ertanır Yıl önce
o durumda ölüp ölüp diriliyom bir ton ter döküyom
stamoarmy
stamoarmy Yıl önce
Allahim bizi bu durumlardan korusun. Allah düşmanımın başına vermesin o duyguyu sjsmmx
Ne mutlu kürdüm diyene kürt kızıyım
Ne mutlu kürdüm diyene kürt kızıyım Yıl önce
Benim babam evde değil ama her Aradığında korkuyorum allahım yoksa benim bir hatamı duyup gördümü diye
--
-- Yıl önce
Allah'ım o en kötüsü.
Gökçe Sena Saygılı
Gökçe Sena Saygılı 5 yıl önce
*Adamın evinde hamak var hamak !!!*
ᴀᴢʀᴀ Army !!~ {#happysugaday}
ᴀᴢʀᴀ Army !!~ {#happysugaday} 10 aylar önce
Bu yorumun altına herkes bendede var nolmuş yazmış , bir bende yok herhalde .
Aybüke Özkan
Aybüke Özkan 2 yıl önce
@Fummer ulann!! 😂😂😁
Aybüke Özkan
Aybüke Özkan 2 yıl önce
@KONO DİO DA bayan değil kadın kadın!!!
Ezgi Akdoğan
Ezgi Akdoğan 2 yıl önce
Bizim evdede var ne var bunda
Elif Sena KOÇ
Elif Sena KOÇ 2 yıl önce
Olabilir
Nehir Yedekcioglu12
Nehir Yedekcioglu12 4 yıl önce
2:19 da erkek olsa hic bi strese girmezdi . Cunku kizlar sevgili yapinca ayip erkekler yapinca adamlik oluyo gibi muammele goruyoruz.
Selenium Izotopu
Selenium Izotopu 8 aylar önce
@- 173 öyle babanın xd
SenSei YouTube
SenSei YouTube 11 aylar önce
@Ders çalış aaa hemen kudurdun ama 😁
Ders çalış
Ders çalış 11 aylar önce
@SenSei TRpost evet Türkiye'de yaşıyorsun. Kadınların hayati tehlikesinin farkında olup da iğrenç bel altı aşağılamaları kendi 2 çift laf ile bir tutmaya devam et.
SenSei YouTube
SenSei YouTube 11 aylar önce
@Ders çalış bana burda duyar kasma Türkiyede herkesin yaşaması zor haberin olsun
Ders çalış
Ders çalış 11 aylar önce
@SenSei TRpost yani seninkiyle kıyaslanamaz bile. Ne zaman kadınlar sorunları dile getirirse kendinizinkini tıkıştırıp karşılaştırıyorsunuz. Anlamıyorum gerçekten
ney
ney 5 yıl önce
izlerken gerilen tek ben miyim :P
~Ayan🖤
~Ayan🖤 10 aylar önce
Hyr
PAPATYA
PAPATYA Yıl önce
Been
꧁༺BĻĂĆĶPìŇĶ ༻꧂
꧁༺BĻĂĆĶPìŇĶ ༻꧂ Yıl önce
Ben
Cahil Girl
Cahil Girl Yıl önce
Bende gerildim heyecandan karnım ağrıdı
Uranophile
Uranophile Yıl önce
Hayır değilsin, seninle birlikte 2,1B kişi ve ben varım :D
kızıl gezegen
kızıl gezegen 5 yıl önce
Hepsi ayrı ayrı çok doğru tespit 😂😂
Yeah Gogo
Yeah Gogo 3 yıl önce
🤣
Sidal Karacora
Sidal Karacora 4 yıl önce
Benim tiklamam ile 1000 begeni oldu tam net :))
Omereli Quluzade
Omereli Quluzade 4 yıl önce
999 begenmeydi 1000 yapdim))
Ilkin Ezimov
Ilkin Ezimov 4 yıl önce
Kızıl gezegen
aralarında erkek var Akar
aralarında erkek var Akar 4 yıl önce
Son video da tipler değişti
anonim. _
anonim. _ 5 yıl önce
sevdiğimiz çocuktan red yemekten de korkuyoruz haberiniz olsun
ada ezgi yılmaz
ada ezgi yılmaz 2 aylar önce
Yo ben korkmuyom
ExfloR4
ExfloR4 11 aylar önce
Bu kızlara özgü bir şey değil.Direk insanlarda böyle bir şey var.Tabii karaktere bağlı korkup korkmamak.
Tünay Melek Ünver
Tünay Melek Ünver 2 yıl önce
Bu kızlara özgü bir şey değil.
Şizuka chan
Şizuka chan 2 yıl önce
@sessiz fırtına 👏👏
sessiz fırtına
sessiz fırtına 2 yıl önce
ben hiç red yiyeceğimi düşünmüyorum çünkü ben sevdiğim kişiye hemen söyleyemem biraz beklerim sevdiğine dair bir işaret varsa söylerim
-İGE-
-İGE- 5 yıl önce
Tatilden 1 gün önce regl olmak
random user
random user Yıl önce
Zaten otele 14 gün gitmiştik o yıl sadece 9 gün havuza/denize girebildim
LADY AGRESİF
LADY AGRESİF Yıl önce
Aga be başıma gelmişti hem de 2 yıl üst üste
Physic makes me cry
Physic makes me cry Yıl önce
Agaaaaaa beeeee
12Efeersan
12Efeersan Yıl önce
Off yaa =(
Ceylin Aydın
Ceylin Aydın 3 yıl önce
Öğrencilerin en korktuğu an : * sabah 07.00 kalkmak * öğretmen sınav kağıdını dagitinca * sözlüğe hazırlıksız gelip sözlüğe kalkınca # öğrenciler anlar
Bektaş Özecik
Bektaş Özecik 8 aylar önce
tespit aynı
Gülsüm Doğan
Gülsüm Doğan Yıl önce
Sözlüye*
•chxlq•
•chxlq• Yıl önce
Disarda gezerken erkeklerden korkuyoruz...💔
__Punisher__
__Punisher__ 7 aylar önce
@futbolistt KRAL BE
futbolistt
futbolistt 9 aylar önce
Bizde Siz Yanlış Anlamayın Diye Evimizin Yolunu uzatıyoruz buna ne demeli
Ahsen Yıldız
Ahsen Yıldız 5 yıl önce
dedikodu yaparken yakalanmak kadar kötüsü yok😂😂 resmen küçük çaplı kalp krizi😂😂
Mert Ölmez
Mert Ölmez 3 yıl önce
Bizim ailede de oldu kız kardeşinin senden önce evlenmesi. Ablası neredeyse bir ay depresyona girdi yaa
Betül Gün
Betül Gün 2 yıl önce
Abin telefonu istediginde oluşan korku , heyecan, adrenalin. Ve bişe bulamayınca cekilen ohhh be nefesiii.💁
Beste Sezer
Beste Sezer 5 yıl önce
Şort giyince tekmelenmektende korkuyoruz
Selenium Izotopu
Selenium Izotopu 8 aylar önce
Napim
jaya little
jaya little 10 aylar önce
Giyme ne lan giyme ne elalemin çocuğu bakıp taciz edecek diye biz istediğimizi giyemiyecekmiyiz siz iyimisiniz hangi çağdayız şort giydigimiz zaman taciz edilecekmiyiz korkusunu yaşamak zorunda mıyız taciz edenlere tepki göstereceğimiz yerde şort giyinenin özgürlüğünü isteklerinimi kısıtlayacaz.
Atakan Önder
Atakan Önder Yıl önce
@Zeynep Derin istediğini giy sonra taciz edilince ağlama ama ldslxndl
Dark river
Dark river Yıl önce
Giyme o zaman
Kar Çiçegi
Kar Çiçegi Yıl önce
Ne alaka?
Büşra Tunç
Büşra Tunç Yıl önce
en büyük korku; annen gelmiştir ve yanında misafir getirip kapıyı çalar ve evin içi dağınıktır 🔥🤯😤⚰️⚰️
ahmet ceylan
ahmet ceylan 4 yıl önce
En kötüsüde aynanın karşı sında deli gibi dans ederken abi ne yakalanmak ve onun haline gül esi ve deli demesi en kötü anlardan
Toca Life :FRİENDS 🌸
Toca Life :FRİENDS 🌸 4 yıl önce
Eksik olanlar Birinin seni takip ettiğini sanmak Babanın senin telefonunu alınca sevgilinin mesaj atması Sevgilimle buluşurken akraba ile karşılaşmak Bankanın borçlarından dolayı aileni araması Baban telefonu kurcalarken sevgilinin mesaj atması GİBİ
Saadet Yiğit
Saadet Yiğit 2 yıl önce
Baba ben bir seyle görüşüyorum 😂 inşallah insandır kızım 🤣🤣🤣🤣
Murat Baran
Murat Baran 4 yıl önce
Keşke onedio bir yıl önceki tadına geri dönse
ipeksu çomakçalar
ipeksu çomakçalar 3 yıl önce
Sondaki ablanin oyunculuğu çoook iyi bence bir dizide oynaması lazım
anan
anan 3 yıl önce
Baba ben bir şeyle görüşüyorum😂😂😂
ELİFESZTR
ELİFESZTR 11 aylar önce
En kötüsü gece boş bir sokakta arkanda birinin olduğunu hissetmek anlık kalp krizi çok kötü bir his Allah düşmanımın başına vermesin
Sevda Büyükdeniz
Sevda Büyükdeniz 3 yıl önce
Videonun sonunda babasının kıza ne tepki vereceğini düşünüp meraklananlar🤣🤣🤣
vbugra
vbugra 5 yıl önce
Daha çok ucuz vs pahalı yiyecekler videoları gelsin :)
Ulaş Avcı
Ulaş Avcı 5 yıl önce
BU ONEDİO NUN REGL ILE ALIP VEREMEDİĞİ NEDİR
-NOBODY-
-NOBODY- 11 aylar önce
@Akın Uğur Aktaş O zaman arkadaşında sıkıntı vardır demek
Akın Uğur Aktaş
Akın Uğur Aktaş Yıl önce
@Raskolnikov'un Baltası niye güldün ki
Raskolnikov'un Baltası
Raskolnikov'un Baltası Yıl önce
@Akın Uğur Aktaş 😂
Raskolnikov'un Baltası
Raskolnikov'un Baltası Yıl önce
@Z. S. Kanepeden düştüm 😂
Z. S.
Z. S. Yıl önce
@Akın Uğur Aktaş ee yapabileceğim şey ne?
mademoiselle noir
mademoiselle noir 3 yıl önce
Kadın olmayı her şartına rağmen sevenler+1
Yıldız Karaduman
Yıldız Karaduman 3 yıl önce
Kredi kartının herkezin içinde bakiyesinin bittiğini söyleyen kasiyer
• ece •
• ece • 2 yıl önce
Küçük kız kardeşinin senden önce evleniyor olması maddesinde, hamakta oturan kıza gıcık olanlar
Nur
Nur 3 yıl önce
Regli dönemini unutup yanında pette taşımıyor. Taşımazsan böyle olur üstelik birde beyaz paltolon giymiş.😂😂😂😂
sevgi utku
sevgi utku Yıl önce
En korktuğum şey babamın telefonumu habersizce alması
Melih Polat
Melih Polat 5 yıl önce
hamile kaldiğini sanmak yapmamişlar xd
Boş işler bunlar
Boş işler bunlar Yıl önce
Korkunç bi sey mi yani😑🙄
Cinara Nabiyeva
Cinara Nabiyeva Yıl önce
@pisi pisi asıl siz "sig" duşuncelisiniz.Şimdiki insanların etdiyi kendi düşüncelerince"Din"saydıqları bu deyil.Konuşmandan zaten bu haqda heç bişey anlamadığın anlaşiliyor.Dince bu kadının isteyi olmadan o nikah kiyilamaz.Bunun aldı olamaz.Sizin dediyiniz ise kendi düşüncenizi normalleşdirmekden başka bi şey deyil.Amma yanlış zaten sevmək o sahte"Amerikan" dizilerinde gördükləriniz deyil.Seven insan zaten evlənənə kadar o kadına o gözle bakmaz
Sude Karakurt
Sude Karakurt Yıl önce
@Almina sln Evliyken de endişelenebilir. İstenmeyen bir bebek, belki durumun yoktur bakacak ya da hazır değilsindir, ufak bir çocuğun vardır?
Asya Aybüke
Asya Aybüke 2 yıl önce
ama o bebegin ne suçu var
ilayda yılmaz
ilayda yılmaz 4 yıl önce
Sevdigin erkekten reddedilmek en kotusudur
Rana
Rana Yıl önce
Tanımadığın kuaföre saç kestirmek mii,Allah nasip etmesin.
sivaslıbirkünefe
sivaslıbirkünefe 3 yıl önce
böyle durumlarda anne baba olayına pek girmeyin bence annesi babası olmayanlar çok üzülüyo
m3rt
m3rt 3 yıl önce
Erkeklerin ödünü koparan en korkunç an: *PUBG Oynarken son 2 kişi kaldığında internetin kesilmesi* Allah göstermesin
Roxy The Quenn
Roxy The Quenn 2 yıl önce
Mertcan Çetinkaya o benimse ödümü koparıyo yanlız kızım 😂😂👌🏻
Esra Gökdemir
Esra Gökdemir 2 yıl önce
Sondaki kız çok iyi oyuncu ya değerlensin dizilerde falan bence
esma
esma 11 aylar önce
sokaktayken cebinde telefonun olmaması......
queen lalisa™
queen lalisa™ 10 aylar önce
2:15 Kız role çok güzel girmiş yalnız. Hissettirmiş yaşadığı korkuyu.
~Ayan🖤
~Ayan🖤 10 aylar önce
Bencede
isime gerek yok
isime gerek yok Yıl önce
Saat akşam 8:00 'den sonra dışarı çıkmak korkutur kadınları
Zilan Uyansız
Zilan Uyansız 3 yıl önce
Sevdiğin kişinin seni kardeşi olarak görmesi😂😂😂😬
DİLBER KAYA
DİLBER KAYA 3 yıl önce
Ben daha çocuğum ve o kadar çok taciz vakaları duydumki ve izledimki bakkala gitmeye KORKAR OLDUM.😥😥 ne kadar üzücü
Hayvanlar Deney değil
Hayvanlar Deney değil Yıl önce
Ya biz aynı kafadayız YEMİN ederim ben bakkala gitmiyom
HIYAR SALATALIKOĞULLARI
HIYAR SALATALIKOĞULLARI 5 yıl önce
neden olduğunu bilmiyorum ama videonun tam 3 dakika olduğunu öğrenince çok mutlu oldum ve mutluluktan bağırdım
ÇAKIL TAŞI
ÇAKIL TAŞI 2 yıl önce
Baya yaratıcı olmuş 😂😂
ÇAKIL TAŞI
ÇAKIL TAŞI 2 yıl önce
O değilde ben kullanıcı adınıza çok güldüm 😂😂
Pysad
Pysad 2 yıl önce
Bir de düşünsene tam 2.59 olurmuş.😂
Deniz Can Tan
Deniz Can Tan 5 yıl önce
En son olan videodaki adam bizim burda oturuyor tiyatro, dizi gibi yerlerde sürekli oynuyor. vay be şaşırdım
Duygu
Duygu 2 yıl önce
"baba ben bir şeyle görüşüyorum" ah be eski sevgilim olan varlık aklıma geldi 😅
Yusuf demiroğlu
Yusuf demiroğlu 2 yıl önce
Hala varlık sa guzel mahlukat olmadı demi daha
Black Angel
Black Angel 2 yıl önce
En çok korktuğum şey saçımı başka kuaföre kestirmek😱
RulerSensei
RulerSensei 5 yıl önce
İşte trendlerde aradığım muhteşem video !
Jeonizm x
Jeonizm x 2 yıl önce
2:37 baba ben birşeyle görüsüyorum jsjsjdjjsj😂😂😂
furky41
furky41 5 yıl önce
Bebekimm mi wtf : D
💛Cheasoo🐣
💛Cheasoo🐣 Yıl önce
Tam da o sahnedeydim ha😂
Çağan Zöhre
Çağan Zöhre Yıl önce
@ays o çağan ırmak çağla ırmak değil
Taylan
Taylan Yıl önce
Albus Camus olm kaç yıl önceki yorum bu nasıl buldum
Emine Erdem
Emine Erdem Yıl önce
@Taylan özel isim değil bu ha özel isim olarak kullanıyorsa kesme işaretiyle ayrılır normal isimler yumuşar
Albus Camus
Albus Camus 2 yıl önce
Ünsüz yumuşaması yazıya aktarılmaz
M𝖔𝖓𝖆𝖗𝖈𝖍
M𝖔𝖓𝖆𝖗𝖈𝖍 Yıl önce
Sevgilinin kız kardeşinin sevgiline aşık olduğunu düşünüp sonra kız kardeşi olduğunu öğrendiğin an😬
Halil Tahta
Halil Tahta 10 aylar önce
Salonun ışığını kapatıp hızlı adımlarla odaya koşmak en korkunçu
Meryem kurşun
Meryem kurşun 2 yıl önce
2:20'e çook güldüm yaa😊😉😂😂
Naselsa.
Naselsa. 11 aylar önce
minibüse binerken korkmak gelenek oldu..
Ne mutlu kürdüm diyene kürt kızıyım
Ne mutlu kürdüm diyene kürt kızıyım Yıl önce
En kötüsü babanın telefonunu aldığı sırada erkek arkadaşının mesaj atması
Endless Love
Endless Love 3 yıl önce
Babanla oturup sohbet etdigin zaman sohbet bittikden sonra susuyosunuz ya sonra bisey isteyecekken agzini acib soylemek aninda soyleyemezsin ya onun stressi bitirir 😂😂
Ekin Gumus
Ekin Gumus 2 yıl önce
Babam telefonunu istediğinde o anki gerilim var ya, valla ben herşeyi silerdim bir keresinde yapmıştım telefonumu istedi WhatsApp'ı sildim galerideki fotoları sildim TRpost daki güncellemelerin hepsini silip telefon rehberindeki Pandam( Kankam) Pandam yerine kankam diye geri değiştirmiştim😂😂😂😂😂😂😂😂
Mehmet Șamlıoğlu
Mehmet Șamlıoğlu Yıl önce
-Șimdi biz Neyiz +Elhamdürillah Müslümanız
mbr
mbr 4 yıl önce
Baban telefonunu alınca sevgilinin arayıp baban telefonu açınca hiç konuşmadan çacuğun ilk kelimesini dinleyip sevgilin olduğunu öğrenmesi aşırı kötü olurdu ya bide çocuk nbr aşkım derse yandın
TechnoTroll-Toprak Demir
TechnoTroll-Toprak Demir 5 yıl önce
bebekimm türkçe öldü
My Future
My Future 6 aylar önce
@__Punisher__ lan 8. Sinifta hoca dediki melek im diye yazılır meleğim diye okunur şu an 10. Sınıfım ama çok net hatırlıyorum bunu kendim sormuştum jdjxhcjd
__Punisher__
__Punisher__ 7 aylar önce
@My Future ilkokulda türkçe nasıl okunuyorsa oyle yazılır cocuklar biz bunu duyduk LAN HOCA DAN
Beren G
Beren G 10 aylar önce
@ruby profilin çok güzell
My Future
My Future Yıl önce
HAYIR BEBEKİM DİYE YAZILIYO AMA BEBEĞİM DİYE OKUNUYO
ruby
ruby Yıl önce
Türkçe katledildi Başarılı ✅
Lâl Sarca
Lâl Sarca 2 yıl önce
Babanın telefonunu kontrol etmesi 😨😨ha bide beyaz giyinmişken regl olmak ikisini de yaşadım berbat yaa
Ne mutlu kürdüm diyene kürt kızıyım
Ne mutlu kürdüm diyene kürt kızıyım Yıl önce
Kusuruma bakma ama gülesim😁😆😅😅😅😅 geldi çünkü aynı şeyi bende yaşadım o regl olayı olmasada babam defalarca sevgilimle mesaj laşırken elimden aldı üstümden terler aktı
X1DOHYON101
X1DOHYON101 3 yıl önce
Bir kız olarak söylim bizim en korktuğumuz an, sokağa çıkınca bir erkek sana selam demesi sana dokunması kısacası tecavüz etmesi 😔😡
The End
The End Yıl önce
Son 2 soyledigin sey dogru ama selam demesinde ne var?
İrem K
İrem K 2 yıl önce
Sevgilimin annesiyle tanışmak dışında hepsini yaşadım :(
PonçikKız Ahsen
PonçikKız Ahsen 2 yıl önce
en kötüsüde bilmeden regl olmak 😂😂
Ktgguk
Ktgguk 2 yıl önce
Annen telefonunu aldığında mesajları silip silmeme düşünmesi
Acılı ÇİĞKÖFTELİ KORECAN
Acılı ÇİĞKÖFTELİ KORECAN 4 yıl önce
Hamile kaldığını düşünmek çok korkunç bunu yapmamışlar 😂😂
mariposa
mariposa 3 yıl önce
Ve en kötüsü de 1 haftalık gittiğin tatilin ilk günü regl olmak . . .
Rustem Alekberov
Rustem Alekberov Yıl önce
Bide en çok aldatlmakdan korkuyoruz.
Asli Sevgili
Asli Sevgili 5 yıl önce
genellikle IQ su yüksek olan kimselerde görünen davranışlar veya özellikler hakkında video çekermisiniz
İlayda Yıldırım
İlayda Yıldırım 2 yıl önce
En zoru uyurken regl olma korkusu...
Konul Surxayeva
Konul Surxayeva 3 yıl önce
Kızları takip eden erkeklerin olması ve birde evde tek kalmak😆
Muhammed Emin Bulut
Muhammed Emin Bulut Yıl önce
Bir kızın ya da oğlanın sevgilisi olabilir ama... aslında bakarsanız boşverin, ne de olsa değişmiyceksiniz önemsemiyceksiniz, böyle devam edin.
Zümra Sezer
Zümra Sezer Yıl önce
Babamın galeri kontrol edesi gelmesi (başıma geldi ve acayip azar yedim ağlamaktan uyuya kalmışım skdnsk galerimde de bişey yoktu ünlüler vardı erkek onlara shop yapıyodum ve buna sinirlendi açıklamama rağmen 🤦‍♀️)
Barış Özcan fan
Barış Özcan fan Yıl önce
Ben olsam satırla kovalar
Sude Nur Çıkrıkçı
Sude Nur Çıkrıkçı 5 yıl önce
ya nedense cansu ve özlem abla hep çok tatlı fark ettiniz mi
GERÇEK HAYATTA OMEGLE #2 ! w/@Ali Biçim
33:13
Mesut Can Tomay
görünümler 421 B
ORGANIZE - GAYRIMESRU [PROD. BY WAXY]
1:59
ORGANIZE34
görünümler 78 B
Sadece Öğretmenlerin Bildiği 7 Şey
4:01
Sosyetik Bir Hanım Olmanın 7 Kuralı
3:28
Onedio
görünümler 2,9 Mn
İbrahim Selim İle Bu Gece #114 Esra Ruşan,  Rana Türkyılmaz & Egemen Akkol
1:22:18
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 147 B
AÇIKLANAMAYAN TİKTOK VİDEOLARI
9:57
Mert Gültaş
görünümler 204 B
Annenin Sırrıdır Çocuk 8. Bölüm
1:57:05
Annenin Sırrıdır Çocuk
görünümler 1,3 Mn