Kızlar Edis'e Bakarak Gülümsemeden Durabilecek mi?

  görünümler 13,733,204

Onedio

Onedio

4 yıl önce

Hala Onedio App indirmediysen hemen linke tıkla: onelink.to/onedioyt
Ortamlarda daha önce indirmiştim dersin, kim bilecek!
Onedio TRpost Kanalına Abone Ol: bit.ly/OnedioTRpost
Onedio Yemek Kanalına Abone Ol: www.youtube.com/onedioyemek

YORUMLAR: 8 492
Onedio
Onedio 3 yıl önce
Hala Onedio App indirmediysen hemen linke tıkla: onelink.to/onedioyt2 Ortamlarda daha önce indirmiştim dersin, kim bilecek!
Gunay Abdullayeva
Gunay Abdullayeva 10 aylar önce
Edissssss😍😍😍😍😍😍😍
NAZIM
NAZIM Yıl önce
Halen indirmedim
Ginny Weasley
Ginny Weasley Yıl önce
Benim cihazıma inmiyor yaaa😭😭
Mini A
Mini A Yıl önce
Ä
Beyza Kılıç
Beyza Kılıç Yıl önce
Bence nurunda saclari cok guzel
Bora Ç
Bora Ç 2 yıl önce
Ünlüde olsan daha önce tanıştık mı klişesiyle bir Kıza yürüyebiliyorsun
Gizli Kız
Gizli Kız 3 aylar önce
Çok doğru bi söz
Ben aşk istiyorum ya da ölüm
Ben aşk istiyorum ya da ölüm 4 aylar önce
Ama kız çok güzel
Zeyneb
Zeyneb 7 aylar önce
@Go Hara Aynen ya 🤝🏻
Sümeyye Çelik
Sümeyye Çelik 9 aylar önce
@kayra taşkiran aynen katılıyorum 😐
Sümeyye Çelik
Sümeyye Çelik 9 aylar önce
@Adımı napacan o nasıl isim 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Beyza Doğan
Beyza Doğan 2 yıl önce
Edis :gözler lens mi Nil :şeffaf. Bozuk da 😏
A.G Baku
A.G Baku Aylar önce
Neden desifre ediyor ya.. Ben gecen dugunde dayimin oglu sagolsun ikidebir biliyoruz gozlerin lens lens diye diye rezil etti.bir susturamadim yaa 😂
Nargiz Talibli
Nargiz Talibli Yıl önce
1K like benden
Valentina Sevilla *BlackPink*
Valentina Sevilla *BlackPink* Yıl önce
@Eko Sub. Ayyy ben de
Eko Sub.
Eko Sub. Yıl önce
Bende hayranıyım
sıla ile sahura doğru
sıla ile sahura doğru 2 yıl önce
Gözler lens mi Uhey aynı kuzey yıldızı ndaki gibi
Ecrin Kurt
Ecrin Kurt Yıl önce
Olum nil gülmüyor mu ben mi körüm kız hepsinden fazla güldü lan
Kızıldag
Kızıldag 5 gün önce
Nil içten yanmalı motora döndü bunu tüm erkek ve kızlar biliyor 😂
Mekan Feryaz
Mekan Feryaz 3 aylar önce
Hayır,"gülermiş" gibi yaptı!
Osman Bey
Osman Bey 6 aylar önce
Harbi ya
fff aaa
fff aaa 10 aylar önce
@Jimin Proof ne ne alaka. Kiz gulmus baya belli . Insanlar ne merakliymis savunmaya ya. Ama bana ne ne yaparsa yapsinlar cok da fifi
Jimin Proof
Jimin Proof 10 aylar önce
@fff aaa Ne alaka yav
Karan Arel SAKMAN
Karan Arel SAKMAN Yıl önce
Edis ile Nil'i shiplemeye başladım Allahım sen aklıma mukayet ol sjsjkana
BLACKPİNK sevdalısı{Нüяяемizм}
BLACKPİNK sevdalısı{Нüяяемizм} 9 aylar önce
@lalaxlisa🍯 knk seni heryerde görüyorum Cercelcimisin?
stimyhope
stimyhope Yıl önce
Edis:Bi kere güler misin benim için ? Nil: Hayır
Naz
Naz 9 aylar önce
kurban olduğum ne güzel gülüyorsun
sare nomi
sare nomi 2 yıl önce
-baksana ya baksana -medusa gibi vallaha tıs diye kalırız -bak bi ya -ya bakmicam be! Kdmdndhd!koptum
prw.sıla.
prw.sıla. 9 aylar önce
1:03
venessa🦋
venessa🦋 11 aylar önce
Sjsjsjsjsjs
ekranında kıl yok
ekranında kıl yok 11 aylar önce
0:20 LGS den sonra aileme deli taklidi yaparken :
Zehranizim
Zehranizim 9 aylar önce
Ekranda kil var sandim
Gulnar İsmayilova
Gulnar İsmayilova 9 aylar önce
Lannn 1 saattir ekranı temizliyorummm
Bilgi Kutusu
Bilgi Kutusu 10 aylar önce
2.gorusum senii
TANK
TANK 10 aylar önce
@Kliyth aynen
Sumeyye Celik
Sumeyye Celik 2 yıl önce
Kuzey Yıldızı DİZİSİ Kuzey : Gözler lens mi? Yıldız : Uheyyy! Onedio KANALI Edis:Gözler lens mi? Nil: Şeffaf
profaz
profaz 3 yıl önce
Edisle Nil çok yakıştılar lan vidyoya sırf edisle nilin konuşmaları için geliyorum bağımlılık yaptı
Nubahar Kaçak
Nubahar Kaçak 18 gün önce
Sana yemin ediyorum tam olarak durumdayım şu an🤕😳
emirhan doğan
emirhan doğan 21 gün önce
Nili lana delreye benzettim
Arif Nehmetov
Arif Nehmetov Yıl önce
Ayn
LGS ÖĞRENCİSİ
LGS ÖĞRENCİSİ Yıl önce
Nilin gülmesi beni tiskindirdi🤣🤣
LGS ÖĞRENCİSİ
LGS ÖĞRENCİSİ Yıl önce
Bende
SoNfEcİ EvReN
SoNfEcİ EvReN 2 yıl önce
3:38 okulda bizden kucuklerin katindan gecerken kankalarimla ben ozndosncod
venessa🦋
venessa🦋 11 aylar önce
😅
Berra🏳️‍🌈
Berra🏳️‍🌈 Yıl önce
@lqvanter 😂😂😂
Berra🏳️‍🌈
Berra🏳️‍🌈 Yıl önce
😂😂😂😂
lady potter
lady potter 2 yıl önce
3:38 SESLİ GÜLDÜM😂😂
Nihad G
Nihad G 6 aylar önce
yanına yanına al beni yanına🤣😂😂😂
Semanur Sansarkan
Semanur Sansarkan 9 aylar önce
Bende sjjxk3🤣
zeynep
zeynep Yıl önce
Edis:Niye modunu değiştirdin? Nil:Modum değişti çünkü Hdbdbxhdndjdn
Feride Memmedova
Feride Memmedova Yıl önce
1:57 edis bence evlenmelisiniz😀😍 gözlerini Nilden alamadın be adam
ejegul gurbanova
ejegul gurbanova 2 yıl önce
0:21 tekrarlayip tekrarlayip guluyorum
eylül karaman
eylül karaman 10 aylar önce
Yihah hağ hiyağ hağ hddkjdjdj
Melek
Melek Yıl önce
Bende🤣🤣😂😂
Aynur Talibova
Aynur Talibova Yıl önce
😂
şerefsiz volkan
şerefsiz volkan Yıl önce
0.5de daha komik
Cennet Sıla
Cennet Sıla 2 yıl önce
Serzan aşırı hoşuma gitti özellikle 00:21 de ki ironisi bayıldım valla
~cool panda~
~cool panda~ Yıl önce
Edis: benim için bir kere gülermisin? Nil: HAYIR!
Lyrics & Music
Lyrics & Music 3 aylar önce
Ya edisin tatlılığına bakınca kim gülmezki ya çok tatlı 😍❤
Onlyporcay ဗ
Onlyporcay ဗ 3 yıl önce
Edis:benim için bir kere gülermisin? Nil:HAYIR!
_iaml3yla
_iaml3yla 9 aylar önce
Kurban oldugum ne guzel guluyorsun diycek sandim PSJWVDKAPSHAVS
bunniman
bunniman 10 aylar önce
@Rose• 44 yıl önce bir tane ünlü kisinin sözünü hatırladım diyorki ben ben parmağımı aya gösteriyorum onlar ise parmağıma bakıyorlar 😉
Onlyporcay ဗ
Onlyporcay ဗ 10 aylar önce
@Emre lol.
Emre
Emre 11 aylar önce
@Rose• 44 yıl önce yazmaması ayrı kral hareket
Emre
Emre 11 aylar önce
Tam ordaydım
esmanur
esmanur Yıl önce
Edis: Bi kere güler misin benim için Nil: Hayır Edis: 🙂
İ𝔭𝔢𝔨 𝔇𝔢𝔪𝔦𝔯
İ𝔭𝔢𝔨 𝔇𝔢𝔪𝔦𝔯 2 yıl önce
0:21 Serzan çok komik güldü.
lightxrosie♣
lightxrosie♣ 2 yıl önce
3:30 gülme krizi geçirdim 😂😂
Elif Yalçın
Elif Yalçın 2 aylar önce
Her izlediğimde aynı hissiyatla izliyorum, şu zamanlar 🥺
Buse Boskurt
Buse Boskurt 3 yıl önce
Nil'in güzelliği ve edisin etkilenmiş olması.. (ohaaa yorum tutmuş lan 5K ne jejssjsasjak)
Kübra İntepe
Kübra İntepe 6 aylar önce
13 B :)
Highlighter
Highlighter 10 aylar önce
13 olmuş
pikapika
pikapika 10 aylar önce
13 k
Ali Eren SAPAZ
Ali Eren SAPAZ 11 aylar önce
Knk 13 bin olmuş
Nur Kara
Nur Kara 11 aylar önce
13k olmu
Zeynep
Zeynep 2 yıl önce
Ulan hâlâ ara ara gelip izliyorum edis'in nil'le flörtleşmesi harika xkskdkdkdk
Tülay Zortuk
Tülay Zortuk 11 aylar önce
0:21 Serzanın gülüşü çok iyi
Yasmin Karmustaji
Yasmin Karmustaji Yıl önce
Eylül çooook heyecanlıydı saklamaya çalışırken daha da belli ediyordu çok tatlı 😂❤️
Victor Von
Victor Von 2 yıl önce
00:21 Sevgilim komik olmayan bir espri yapmıştır
Eli
Eli 9 aylar önce
@غوناي مللا baaakaaa
Kusmuktorbasıyladönensemazenler
Kusmuktorbasıyladönensemazenler 11 aylar önce
@غوناي مللا aym sıriya abdulhalak
Survivor berkana asik sena🙄
Survivor berkana asik sena🙄 11 aylar önce
@غوناي مللا?malsin
peride.
peride. 4 yıl önce
+Bi kere guler misin benim için ¿ -HAYIR
Go Hara
Go Hara Yıl önce
Lee min ho Kim hyun joong olsa gulerim ama edis ne ya
mervenur yıldırım
mervenur yıldırım Yıl önce
@Semih Köseoğlu Oha 2 yıl olmuş sksjjsjsjsjsj
Semih Köseoğlu
Semih Köseoğlu Yıl önce
@mervenur yıldırım aha bir balık avlandı
beyzanur Şahin.x
beyzanur Şahin.x 2 yıl önce
Sksjidd
Sebahat
Sebahat 2 yıl önce
Pınar Tekin ajajajajajaajjajjajajajajajaj
Esra C
Esra C Yıl önce
Çok acilinden bu serinin devamı gelmeli. Hatta özellikle Boran Kuzum konuk olarak getirilmeli😍
Ferhan Deniz
Ferhan Deniz Yıl önce
Gözlerime iltifat ederken lens mi diye soran insanlara zaten gıcık olurdum Edis de aynısını yaptı kıza ya 😢
Musa Əliyev
Musa Əliyev Yıl önce
Gülmekten çenem ağrıdı 😀😀😀
Hatice adlma
Hatice adlma 2 yıl önce
Edisi karşısında gören Kızların ya öyle bakma demesi erkeklerin selamün aleyküm diye girmesi jsjsjsj
Jiscee06
Jiscee06 2 yıl önce
0:21 elektrik elektronik dersinde sınıfta tek başarılı öğrenci olunca 😂😂😂
Melek
Melek Yıl önce
1 yıl sonra ana sayfama düşer ve kadının gülüşu veni güldürür 0:21 O nasıl gülüş ya başa sarıp izliyorum🤣🤣😂😂😂
Love Blue
Love Blue Yıl önce
0:22'deki kızın gülüşü 😂
Jennie_ Chan_TR
Jennie_ Chan_TR 2 yıl önce
Edis: Bir kere güler misin benim için Nil: HAYIR. Ssjsjsjsjsjsjsj😂😂😂😂
athhww
athhww 3 yıl önce
0:21 SINIFTAKİ KİŞİLERİN ÇÖZEMEDİĞİ MATEMATİK SORUSUNU ÇÖZEN ZEKİ ÖĞRENCİNİN ATTIĞI GÜLÜŞ .d
Gulu Kh
Gulu Kh 10 aylar önce
😂😂😂😆
Elvin ve Elanın dünyası
Elvin ve Elanın dünyası Yıl önce
Muahahahah
Ahmowe
Ahmowe Yıl önce
wırağrağoağ
Öykü
Öykü Yıl önce
Bu bir tavsiyedir sakın sarıp sarıp izlemeyin
Go Hara
Go Hara Yıl önce
Lee min ho Kim hyun joong olsa gulerim ama edis ne ya
ebrar mutlu
ebrar mutlu Yıl önce
edis hepsinde dik oturuyo nile gelince tarz oturusu😂
Elf Dnbş
Elf Dnbş 6 aylar önce
Edis çok doğal biri gibi 😊
The_ Tuana_
The_ Tuana_ Yıl önce
Sürekli edis ile gelsin diyenler ♥️♥️♥️
Enes Akbulut
Enes Akbulut 2 yıl önce
Edisi binaya sokup her içerikte oynatan onedio adamlığı 😂
İKRANUR ÇAĞLAR
İKRANUR ÇAĞLAR 3 yıl önce
Edis te zaten nili beğendi. Haklı olarak güzel kız MAŞALLAH.
yeah no
yeah no 11 aylar önce
@Go Hara iyyy
turkish edit
turkish edit Yıl önce
@İSMAİL BALADIN evt
•Ecrin•
•Ecrin• Yıl önce
@Sinan Toy her insan güzeldir ayrıca buradaki erkeklerinde pek yakışıklı ve bakımlı olduğu söylenemez
Hayvanlar Deney değil
Hayvanlar Deney değil Yıl önce
Dibi düştü be
•Ecrin•
•Ecrin• Yıl önce
@Go Hara aynen didmcjcmcmc
Emir Emir
Emir Emir 9 aylar önce
Nobody: Everybody:Nil ve Edis çok yakışıyor ❤️❤️❤️
ɢᴏᴋᴅᴇɴɪᴢ
ɢᴏᴋᴅᴇɴɪᴢ Yıl önce
gülmemen gerektiği zamanda gülmemek imkansız gibi vallaha.
Asiye Doruk
Asiye Doruk Yıl önce
Edis çok samimi davrandı.Çok sevdim
melskz
melskz 2 yıl önce
Yaa ne gülmemesi edis karşimda ben kalp kirizi kesin ❤️
Samet ERDİNÇ
Samet ERDİNÇ 4 yıl önce
Nil mükemmel değil mi ya? Saçları,gözü,tebessümü fevkalâde
Dilara Tekgül
Dilara Tekgül 2 yıl önce
Gözler 😍🔥
Nadir Heyderov
Nadir Heyderov 2 yıl önce
Nilin instagramlnl biliyirmusun?
Muhammed Salah
Muhammed Salah 2 yıl önce
ALLAH YARADAN HER ŞEY GÜZELDİR
Sevgi Yıldrım
Sevgi Yıldrım 3 yıl önce
Aynen
kaan arı
kaan arı 3 yıl önce
Aynen
Zeliha Yalavuz
Zeliha Yalavuz 2 yıl önce
Gülmemek elde mi 😊😄
Mutluluk Durağı
Mutluluk Durağı Yıl önce
Edise bakmadan gülmemek mümkün mü ya
Hatice Sahin
Hatice Sahin 11 aylar önce
Edis çok masum ve şirin çok tatli bakıyor
dndndndndnd
dndndndndnd Yıl önce
2:12 "yanında oturuyorum sen napıyorsun" dedi ya😅😅😅
Zeynep Yalçın
Zeynep Yalçın 3 yıl önce
Edis:Benim için güler misin? Kız:hayır Biz olsak:ne demek gülmek senin köpeğin olsun
Sude Palandoken
Sude Palandoken Yıl önce
Dk?
Tansu Sude
Tansu Sude Yıl önce
Adıyaman li mısın
Sevgi Yıldrım
Sevgi Yıldrım 2 yıl önce
@Ziddi Bacca şarkıda pek sprun olmayabilir adamın kensisini sevmiyorunim
Sevgi Yıldrım
Sevgi Yıldrım 2 yıl önce
Blm sevmiyom işte
Ziddi Bacca
Ziddi Bacca 2 yıl önce
@Sevgi Yıldrım neden sevmiyorsunuz edisi şarki güzel degil mi
sevvalsbookworld
sevvalsbookworld 2 yıl önce
Ben de Edis'i canlı kanlı görmek istiyorum ya 😭😭😭
Aski-sani-Bayanİlahi
Aski-sani-Bayanİlahi 2 yıl önce
Adam benim için bir kez güler misin diyo ya bittim orda adamın ses tonu anlatamam yani 😍😍
Zahide Naz Dağ
Zahide Naz Dağ 2 yıl önce
Edis i karşımda öyle birden bire görsem gülmek ne delirirdim
Baku Baku
Baku Baku Yıl önce
Orda olsaydım , gülmeden dayanamazdım😂valla. Edisi çooook seviyorum 😢
ZeyEdits
ZeyEdits 3 yıl önce
0:21 Matematik sorularını çözerken tepkim.😂
Zeynep Akkaya
Zeynep Akkaya 2 yıl önce
@🖤İrem🖤 fgnndns+1
🖤İrem🖤
🖤İrem🖤 2 yıl önce
Ay mahfoldum gülmekten😂🤣😂🤣😂😂
Zeynep Akkaya
Zeynep Akkaya 2 yıl önce
Djfky😂😂😂
Eren Çiçek
Eren Çiçek 2 yıl önce
@Gbp9269 dimi
Gbp9269
Gbp9269 2 yıl önce
Ayn
Gizem Gizem
Gizem Gizem Yıl önce
Ya keşke bende orda olsaydım
N•İ•D•A
N•İ•D•A 2 yıl önce
Nil 'in güzelliğinden de etkilenmeyen yok 😆👑
menemenSOGANLİyenir
menemenSOGANLİyenir Yıl önce
normalde çok suratsız insanımdır ama Edisi görünce istemsiz tebessüm oluşuyor
profaz
profaz 2 yıl önce
nil çok tatlı falan da ceren de çok şirin davranmış aşırı samimi kız
Halit özkan
Halit özkan 3 yıl önce
Serzana haksızlık var kız gülmediki bildiğin evrim geçirdi
kk
kk 3 yıl önce
Aradığım yorum
Burki Kurki
Burki Kurki 3 yıl önce
Lan ben zannettim yemin ederim 😂
bayramova
bayramova 3 yıl önce
Evet çok saçma
Merve 〽
Merve 〽 3 yıl önce
Çarpıldı bence dhsjjs
XXmutsuzxX
XXmutsuzxX 10 aylar önce
Edise bakarak gülmemek mümkünmü Nil bir kere gülmüş olamaz
Efe Aytekin
Efe Aytekin Yıl önce
yıl 2021 istesende gülemezsin artık ruhumuz emildi şu 2 yıldır
Ömer ALAN
Ömer ALAN 2 yıl önce
Çocuğun gözlerini açtığı gibi selamün aleyküm demesi, valla helal olsun 👏, başka kimse söylemedi
Seda Soylu
Seda Soylu 7 aylar önce
En son gelen adamın dans ederek şarkı söylemesi 😂😂😂 koptum ya
slime canavarı
slime canavarı 4 yıl önce
Nil diğer kızlardan daha güzel
Jimin Proof
Jimin Proof 9 aylar önce
@Shadowhayper - Melih ne alaka
Serpenche
Serpenche 9 aylar önce
@MUSTAFA ÜNAL serzan erkek fatma
melisa aydoğan
melisa aydoğan Yıl önce
Cansuda güzel
nuran çiftci
nuran çiftci Yıl önce
Zaten bir tek nile çok güzelsin dedi
elif küçük
elif küçük Yıl önce
Serzan bu arada
Rabia Kütükçüoğlu
Rabia Kütükçüoğlu Yıl önce
Bak bak aha bi örnek bu böyledir arkadaşlar, zor her zaman daha ön plandadır, bı Edis de olsan kosturmayi seviyor bak nasıl ilgisini çekti kız. Çünkü yüz vermedi anladınız mı
Zeynep Uyumaz
Zeynep Uyumaz Yıl önce
Abi gülmek nedir,ben Edis i görsem yapacağım şeyin yarısı yok aklımda skxjdkdjdkdjjd
Yılmaz Sibel
Yılmaz Sibel 2 yıl önce
Edis işte tatlı yakışıklı ve kibar 😘
Cihat Ünal
Cihat Ünal Yıl önce
Bu ülkede Nil diye bir gerçek var ❣️🌹
Busra OZKAN
Busra OZKAN Yıl önce
Bu video da olmasa yüzümüzü güldüren yok
mektepli
mektepli Yıl önce
Ceren çok tatlıymış ya 😂😂
neslyy
neslyy 11 aylar önce
Edis çok yakışıklı yaa😻 ortaokuldan beri hayranıyım
Alp Alpman
Alp Alpman 2 yıl önce
Her anında koptu özellikle Serzan'ın gülüşü
Nusret Rahman
Nusret Rahman 4 yıl önce
-bir kere güler misin benim için -HAYIR
Orkun Hırçın
Orkun Hırçın 4 yıl önce
Aynn öyle dedi şimdi Nil hakkında çenenizi kapatın!!!!
Serdar Cakmak
Serdar Cakmak 10 aylar önce
Amaç ne burada Yakışıklı bir erkeğe karşı gülmeden durabilmek mi ?
Emirhan Doğrugören
Emirhan Doğrugören 2 yıl önce
Olum bu adama bakınca otomatik olarak gülme hissi geliyor
beyzanurbaba
beyzanurbaba 2 yıl önce
Kim gülemezki? ♥
Eserseri Sorular (Edis) | EYS 20. Bölüm
3:27
Eser Yenenler
görünümler 432 B
Bir Hülya Avşar Sohbeti - 32.Bölüm - Edis Görgülü
1:05:13
Evde Kurt Sürüsü İle Yaşamak ! | Vlog
24:36
Noluyo Ya ¿
görünümler 792 B
Ukraine in the Eurovision Song Contest | 2003 - 2021
7:47
Лёня Полищук - Реакции на Евровидение
görünümler 1,7 Mn
Linç@ (Edis - Gani Müjde) | EYS 20. Bölüm
18:48
Eser Yenenler
görünümler 1,9 Mn
Edis - Altın Kelebek Performansı | 2021
4:07
Edis ile 15 Soru
3:30
Vogue Türkiye
görünümler 1,5 Mn
"Linç@" (Oğuzhan Koç) | EYS Sezon Finali
18:24
Eser Yenenler
görünümler 6 Mn
Martılar (Akustik) - Zeynep Bastık, @Edis
2:40
Zeynep Bastık
görünümler 9 Mn
Konuşanlar 61. Bölüm Shot
10:40
Konuşanlar
görünümler 2,6 Mn
KIYMA | 1. ve 2. Bölüm Şimdi Yayında
0:38
Aslan özen komedi tiktok videoları
0:30
aslan özen
görünümler 393 B