Kızları Trolledik, Parti Diye Korku Evine Götürdük!

  görünümler 6,543,868

Onedio

Onedio

5 yıl önce

Şaka değil eşek şakası yaptık! Nil, Meltem ve Özlem'i partiye götüreceğimizi söyleyerek korku evine götürdük. Korku dolu anlar yaşayan arkadaşlarımızın bu macerasını izlemeden geçmeyin!
Onedio TRpost Kanalına Abone Ol: bit.ly/OnedioTRpost
Onedio Yemek Kanalına Abone Ol: www.youtube.com/onedioyemek

YORUMLAR: 5 310
Anisa Simsek
Anisa Simsek 4 yıl önce
Korkmalarımın yüzdeleri Karanlıktaki adam ℅10 Dış ses ℅5 Kızların çığlıkları ℅85
《Xx•Magma_İsocuk•xX》
《Xx•Magma_İsocuk•xX》 Yıl önce
@Mihriban Kara her türlü %100 olurdu
Memo3706
Memo3706 Yıl önce
@Kafama Göre peki
Mihriban Kara
Mihriban Kara Yıl önce
%100 korkmuşsun
Dilek Baskan
Dilek Baskan Yıl önce
Aym🤣🤣🤣
Amine Kahraman~아 미 네 캏 라 만
Amine Kahraman~아 미 네 캏 라 만 3 yıl önce
Bir ara erkeklere de hazırlayın😂
Firuze Nebiyeva
Firuze Nebiyeva Yıl önce
@Katibə Kazımova bu qorxu evidir kino deyil yəni bura gələn insanları başqa yerə gedəcəklərini deyərək aldadırlar amma bura gətirirlər hər şey əvvəlcədən planlanır və bütün bu hadisələri bunu hazırlayanlar videoda da gördünüz ki izləyirlər hansısa bir otaqdan
who cares bro
who cares bro Yıl önce
@MertUSTA erkekler korka
MertUSTA
MertUSTA Yıl önce
@Zehra Gündüz erkekler korkmaz bazı erkekler korkan erkekler erkek degilki
ÖMER YİĞİT ADAM
ÖMER YİĞİT ADAM Yıl önce
Bilmiyorum bence 5 erkek gelse 2 si korkar ama mesut can tomay gelirse korkmaz
Rana KIRÇİÇEK
Rana KIRÇİÇEK Yıl önce
Aynn
babesselin
babesselin 4 yıl önce
Cansu olmasa hiç bir şey yapamazlar. En cesurları tabikide Cansu. 😨
kanal vıdeotr
kanal vıdeotr 10 aylar önce
Bu Yoruma giren herkz cansu oldu
Zeynep Kozalak
Zeynep Kozalak Yıl önce
Aynen c ansu
MertDübekYT
MertDübekYT Yıl önce
@Elanur Buyar en cesur cansu
emine ozcan
emine ozcan Yıl önce
aynen ayn
İRFAN *
İRFAN * Yıl önce
@Elanur Buyar, pIrfan 🤕
Bangtan Pink
Bangtan Pink 3 yıl önce
Cansu =Ben kapatmıyorum benim elimde değil . Diğerleri =Aaaaaahhhhhaa Cansu =Bağırmayın Bağırmayın . Nil Özlem ve Cansu favorim
Belgin Akyol
Belgin Akyol Yıl önce
Benimde
Alightcc
Alightcc Yıl önce
Kimse kalmadizaten
Vesta Jane
Vesta Jane 2 yıl önce
aaaa bangtanpinçi yanlız değilmişimm
ʕっ•ᴥ•ʔっ SoftRosié ʕっ•ᴥ•ʔっ
ʕっ•ᴥ•ʔっ SoftRosié ʕっ•ᴥ•ʔっ 2 yıl önce
Benimde
Sünger Bob
Sünger Bob 3 yıl önce
2:17 Kime sarıldığının farkındamısın? Aaaaaaaaaa! Kimsin? Meltem ahahhahaa gülerken yataktan düşüyodum +1
Bim
Bim 5 yıl önce
Bizde arkadaşlarla korku evine gitmiştik, o korkutan adam bi anda önüme fırladı korkudan adama yumruk attım sonra yere düştü adamı grupça dövdük pişman değiliz
Irmak Ateş
Irmak Ateş Yıl önce
Bu da bi macera🤣
Tarık Yaşar
Tarık Yaşar Yıl önce
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ɴɪꜱᴀ
ɴɪꜱᴀ Yıl önce
Sjsjajajaj haykırdım bu şey ya kankalarım ve ben sjsjjshs
ÖMER YİĞİT ADAM
ÖMER YİĞİT ADAM Yıl önce
Jdbdj Hdhdh olabilir A-101 bimden eşyaları çalıyo jssjjsjdjd 😂
ÖMER YİĞİT ADAM
ÖMER YİĞİT ADAM Yıl önce
Selin Baudelaire bağri bayıltabildin mi 😂
Harley Quinn
Harley Quinn 3 yıl önce
8:18 koptum ya 🤣🤣😂😂🤣🤣 -Nerdesiniz -Ne var be😂😂🤣🤣
æ
æ Yıl önce
inanmıyorum 1 yıl önceki youtube kanalım bide gülme emojisi atmışım ÖDMŞÖDMŞÖKÖWPKŞKDŞMEÖWKŞJÖWMŞÖJPÖ
Queenlisa ×
Queenlisa × 2 yıl önce
😂😂
Elif
Elif 2 yıl önce
😂😂
t1w1ght
t1w1ght 2 yıl önce
ben de ksmwısbwvslqlsp
Bangtan Pink
Bangtan Pink 3 yıl önce
Özlem =Kapıyı tutsanıza . X =Kapı bana engel değil . Cansu =Bismillah Ndhdhdhdhdhdhs
lalisafeels
lalisafeels 3 yıl önce
-tekken çok korkuyorumda yanımda birileri varken o kadar değil 2 saniye sonra -AAĞAĞAĞAĞAĞA
Ceren
Ceren Yıl önce
😂😂
Suna Bulduk
Suna Bulduk Yıl önce
@GRUP KORKU SEVERLER ok
GRUP KORKU SEVERLER
GRUP KORKU SEVERLER Yıl önce
birde benim kanaldan izleyin korku evlerini
Vesta Jane
Vesta Jane 2 yıl önce
blinkkk
13322 111
13322 111 2 yıl önce
A aynn
vahid bey
vahid bey 3 yıl önce
Keşke kizlarin korku evinde olduklarindan hberleri olmasaydilar
Rana KIRÇİÇEK
Rana KIRÇİÇEK Yıl önce
Evet yaaaaa
EYMEN KÜTÜK
EYMEN KÜTÜK 2 yıl önce
vahid bey zaten haberleri yok
Gamze Unal
Gamze Unal 3 yıl önce
yoo ama cansu soyledi
No Name
No Name 3 yıl önce
Zaten yoktu bir tek cansu nun vardı
Arif Emin
Arif Emin 5 yıl önce
BİZ 4 KİŞİ GİTMİŞTİK Bİ ADAM GELDİ ARKADAŞ VAZOYLA KAFASİNA VURDU ADAM BİZE ANA AVRAV SOVDU :D
Diren Diren
Diren Diren Yıl önce
1 satir buna gülüyom
Kardelen Bayar
Kardelen Bayar Yıl önce
Üç e kadar sayicam ve inanicaz 1 2 4 😝
Axeon1337
Axeon1337 Yıl önce
H
UMUT GÜNER
UMUT GÜNER 2 yıl önce
Arakadaşlar Bu Yaşandı Ben Ordaki Vazoyum
nisa nur
nisa nur 2 yıl önce
Kulaklıkla dinleyenlere 1dk lık saygı duruşu öskskejkskk
fussy
fussy Yıl önce
kulaklıklayım
Tugba Kunt
Tugba Kunt Yıl önce
Kulaklıklıyım
yeliz Koç
yeliz Koç Yıl önce
Kulaklıklayım
asya nur
asya nur Yıl önce
Bende kulakliklayim
Dilan Balkı
Dilan Balkı 2 yıl önce
Ben gerçek kulaklıkla dinliyom
Azra
Azra 3 yıl önce
bir daha kizlar partiyede gitmez artik
Umut Güven
Umut Güven 3 yıl önce
Nil'in bağırışı çok iyi 11: 37
alieva
alieva Yıl önce
11:37
Esma Yalçın
Esma Yalçın 3 yıl önce
1:52 Matematik sınavından haberim yoksa ben 😂
Evren İlke Şahin
Evren İlke Şahin 3 yıl önce
4:40 Meltem: ya bana yaklaşan bir cisim mi var? Ben: Bir cisim yaklaşıyor Meltem hanım😁.
Beren Yıldız
Beren Yıldız 2 yıl önce
Korkma sebepleri: %10 karanlık %5 dış ses %85 kızların çığlığı
Serkan Dinçer
Serkan Dinçer 3 yıl önce
Ruhi Çenet'ti de şakaya koymuşlar ÖĞŞŞLÖLKJMÖPKJLÖĞKLOPŞOPĞ
Betül Çatalkaya
Betül Çatalkaya 3 yıl önce
İlk başta sanki biliyorlarmış gibi davrandılar jdjdjd. Çok sakinleri arkadaşları olduğunu biliyorlar herhalde yani
Güzel fikirler Tv
Güzel fikirler Tv 4 yıl önce
Izlerken yorumlara bakanlar yalnız diyilsiniz😉😉😉
Omer Cecen
Omer Cecen 2 yıl önce
ben
damlanur aydın
damlanur aydın 3 yıl önce
ben
Tuğba Kılıç
Tuğba Kılıç 3 yıl önce
Ben
Ela Naz Pulluk
Ela Naz Pulluk 3 yıl önce
Ben
Asya İsikgel
Asya İsikgel 4 yıl önce
Arzu yusubova ada
miraculous ladybug
miraculous ladybug 3 yıl önce
Bir keresinde korku evine gitmiştim uyuya kalmışım sıkıntıdan 😁😁
Zeyneb Karataş
Zeyneb Karataş Yıl önce
9:00 ya " diiliz diiliz! Korkutmak için yapıyo" derken aynı masumlar apartmanı Safiye nin sesi ya!!!
Alia Barkov
Alia Barkov 2 yıl önce
Bizde aynı şekil gittik mekana direkt oyun başlıyor. Ama bizde kapının arkasından otomatik kepenk indi istesekte çıkamadık 😂
Emre Göksu
Emre Göksu 2 yıl önce
Bu videoyu 1000 kere izledim hala izliyorum ve elim kolum titriyor 😂
voxii
voxii 3 yıl önce
Ben olsaM -YEEEY KORKU EVİNDEYİZ 1 saat sonra -NEDEN BURDAYIZ😭
ecrin Şen
ecrin Şen 3 yıl önce
Nil ablanın korkamı ve özlem ablanın korkması muhteşem
Tolga Ayaz
Tolga Ayaz 3 yıl önce
11:38 deki anırmanın anlamı neydi nil :D
Sevlay Arslan
Sevlay Arslan 2 yıl önce
Cansu nun kızlar sakin olun diyip bağırması ve nil' in özlem onun elini tutarken Nil : sen kimsin , özlem demesine koptum.
Deniz Baylav
Deniz Baylav Yıl önce
Crewmate’ler : Nil, Özlem, Cansu ve Meltem Impostor : Maskot
J
J 2 yıl önce
9:04 Cansu'nun çığlıkları 😰
Birgül:)
Birgül:) Yıl önce
7:00 Allah hahretmesin seni 😂😂
Bacon
Bacon 11 aylar önce
Klasik korku mantığı: anahtar bulmalıyız arkadaşlarr
zümrüt.
zümrüt. 5 yıl önce
İNTİKAM İSTİYORUZ ❤❤
CizgiSzrss
CizgiSzrss 3 yıl önce
Bininci layk
GG Gaming
GG Gaming 5 yıl önce
Beril Saral +1
Dora Doyuker
Dora Doyuker 5 yıl önce
Beril Saral +1
Vante TK
Vante TK 5 yıl önce
+1
Sevimli Kediler
Sevimli Kediler 5 yıl önce
+1
Erkan
Erkan 2 yıl önce
2:21 deki çığlıkta koptum😂🤣
Birgül:)
Birgül:) Yıl önce
Matematik sınavında ben 11:38😂😂😂😂
REYNMEN FANNN
REYNMEN FANNN 4 yıl önce
cansu ablanın cesaretine hayran kaldım♥:)
srflp scf lscfdpk
srflp scf lscfdpk 4 yıl önce
6:43 Sınava girerken ben
Queenlisa ×
Queenlisa × 2 yıl önce
😂😂
billie eilishkr
billie eilishkr 2 yıl önce
Cidden
Cousins Cousins
Cousins Cousins 5 yıl önce
Yazık kızlara ya böyle şaka mı yapılır çok korktular :)
Tıklat Bakalım
Tıklat Bakalım 4 yıl önce
aynen
Nisa ile ipek TV
Nisa ile ipek TV 4 yıl önce
Aynen öyle
Ahududu Bey
Ahududu Bey 4 yıl önce
inceyi sadece erkekler anlar :)
simay uzun
simay uzun 4 yıl önce
Cousins Cousins bence de çok haklısın çok korktular yaaaa
Sercin Coşgun
Sercin Coşgun 4 yıl önce
Cousins Cousins bencede!!!! Çok acımasız😖😔😰
ZEYNEP
ZEYNEP Yıl önce
Evdeki ses:Kime sarıldığının farkında mısın? Kim olduğunu bilmiyorum:Aaaaaaaaa KİMSİİNN? Meltem:meltemm 😁😁
AYIŞIĞI SU
AYIŞIĞI SU 3 yıl önce
okuldan kaçıp oraya gittik karşıda hastane var köşede cami ölmek üzere olan hastaneye sonra camiye allah rahmet eylesin😅😅
Amine Kübra
Amine Kübra 3 yıl önce
Şakayı hazırlayan helal olsun....
Begonvillss✨🌸
Begonvillss✨🌸 11 aylar önce
kaç kere izledim bu videoyu acaba sjsjskzlsl😂
GK Videoları
GK Videoları 4 yıl önce
ruhi çenetin sesini alanlar +1 0:57
mehmet demir
mehmet demir 2 yıl önce
Evett
Evren-os Hanım
Evren-os Hanım 3 yıl önce
Videosundan alıntı almışlar
Tuğrul KORKMAZ
Tuğrul KORKMAZ 3 yıl önce
Duymamak eldemi asdaddjshfdjwon
Sting Pubgm
Sting Pubgm 3 yıl önce
O değil mi ya
Açelya Seher
Açelya Seher 3 yıl önce
8:18 😂😂 Nerdesiniz!?!? Ne var be!!!
elif Eluf
elif Eluf 3 yıl önce
Kulaklık takanlara bir dakikalık saygı duruşu mesala ben 😉
Dila Ayhan
Dila Ayhan 3 yıl önce
Ben orda olsaydım şimdiye bayılmıştım 😂😂😂
Beyza Nur Tekin
Beyza Nur Tekin 4 yıl önce
Cansu ablaninda liderlik gucu varmis tum talimatlar onda 😂😂
unicorn tv
unicorn tv 4 yıl önce
-Kimsin +Meltem gülme krizune giren ben
Ayşenur Deniz
Ayşenur Deniz 2 yıl önce
Dış ses , kime sarildigini farkindamisin Kiz, bagirarak kimsin der Meltem, tatlı bir ses tonuyla meltem 🤣🤣
İrem ADIGÜZEL
İrem ADIGÜZEL 3 yıl önce
Güzel şaka 😂
oyun kraliçesi
oyun kraliçesi 3 yıl önce
#1nisan çok komik tabiben bu videoyu izlerken 2019 ama yinede kanalı severek takip ediyorum
mikrokosmos
mikrokosmos 4 yıl önce
Cansu cesaretli diyenlere sesleniyorum! Cansu cesur tamam da! Ama bu şaka Nil, Meltem, ve Özlem için... Cansu bu şakayı biliyordu . Aşağıda linklerde de Cansunun ismi yok fark etdiyseniz😂
Dogan Avcı
Dogan Avcı 4 yıl önce
Ilk bes dakikasini kulaklikla dinleyenler icin 1 dakikalik saygi durusu
armut giller
armut giller 3 yıl önce
Ben
Esila Aktay
Esila Aktay 3 yıl önce
Bennn
Alfieri.
Alfieri. 3 yıl önce
Valla Ben Kulaklarım Gitti
Audrey
Audrey 3 yıl önce
Teşekkürler
Lavinya Saydam
Lavinya Saydam 3 yıl önce
Bana da saygı duruşu kulağımın içine ettiler
qewin
qewin 2 yıl önce
Arkadaş sözde beni trolleyip böyle bi eve sokmuştu bendede etki tepki var bilader herif üzerime gelince kafa atıp burnunu kırmıştım 😂 işletme sahipleri diklenince abim ve kuzenlerimle hepsinin burnunu kırıp hastahanelik etmiştik hayatım boyunca şakadan nefret ettim
Enes Özçiçek
Enes Özçiçek 2 yıl önce
1:52 çok komik koptum yaa
Fatma Arık
Fatma Arık 3 yıl önce
Ben olsam oraya girdiğim anda ruhuma fatiha okumuş olurlardı gördüğüm canavarların anasına babasına söverdim korkudan😂😂😂🤣
Nezrin Rehimova
Nezrin Rehimova 3 yıl önce
Cansu ve Nili sevenler 👍👍👍👍
ஐGece Gacha TRஐ
ஐGece Gacha TRஐ 2 yıl önce
Oguz Kolay sus lan
Mine Nur Yılmaz
Mine Nur Yılmaz 3 yıl önce
@Oguz Kolay Kız galiba .d
SiyahSevenAdam
SiyahSevenAdam 5 yıl önce
Biz bulamıyoz adamlar korku evine gönderiyor asdghhj
progamer turk ozu
progamer turk ozu 4 yıl önce
Abiye selam . Kızlardan. Korktum. Gözleri. Yeşil. Ya
Ak Gandalf
Ak Gandalf 4 yıl önce
SiyahSevenAdam Yaktım
D A V U T
D A V U T 5 yıl önce
#Bad #Görl #Ecem *-* yes ?
Kedi Kız *-*
Kedi Kız *-* 5 yıl önce
#İsimlerinsonlarındaOyundakullanmayahayır !! yes
BEB - Burak Enes
BEB - Burak Enes 4 yıl önce
Gülmekten altıma işedim :D
Brawl Stars
Brawl Stars 3 yıl önce
Kapıdan bi şey çıksa hepimiz FELÇ😂😂😂😂😂
EREN PAMUK
EREN PAMUK 3 yıl önce
%4 video %2 şaka %5 korkutan adam %89 BEN KAPATMIYORUM
Özlem Özgül
Özlem Özgül 3 yıl önce
korku evine gittiğimde aynı 10. dk'da ki özlem gibi ben de yalvarmıştım ahahahha
ÂSİ KIZ
ÂSİ KIZ 4 yıl önce
Abi Bi ara benle arkadaşım gitmiştik böyle biyere bizi korkutmak için gelen adamı dövdüm.
Sara Minnos
Sara Minnos 2 yıl önce
Bravo
eski köprünün altında
eski köprünün altında 2 yıl önce
@Melek Gürsoy eyvallah
Melek Gürsoy
Melek Gürsoy 2 yıl önce
eski köprünün altında evet ellerinde elektroşok oluyor o yüzden bizim onlara dokunmamız yasak
eski köprünün altında
eski köprünün altında 2 yıl önce
temas edince yani vurmak falan ceza almıyor muyuz
3 Kafa 3 Ses
3 Kafa 3 Ses 2 yıl önce
Bende öle yapcam
ASLI cemre Ceylan
ASLI cemre Ceylan 3 yıl önce
korkmalarının yüzdeleri karanlık %30 karanlıktaki ses%10 birbirlerinin çığlıkları%40
Ertuğrul Gazi
Ertuğrul Gazi 2 yıl önce
%80 var orda
Soru İşareti
Soru İşareti 3 yıl önce
Ağa ne uğraşıyonuz kapıyı kırın çıkın işte -_-
ⁿaye⁰ⁿ
ⁿaye⁰ⁿ Yıl önce
Hee ayni
Pınar Begecaslan
Pınar Begecaslan Yıl önce
Yanı bi de 4 kişiler
Ayşegül Tunç
Ayşegül Tunç Yıl önce
@İpek Uzun susmuyor napcan :D
cellatxfangirl36
cellatxfangirl36 Yıl önce
Hazır gelmişken oynayalım bari demişler kfbxjejldhf
İpek Uzun
İpek Uzun 2 yıl önce
@Kel Adam off sus
Utopikfilozof
Utopikfilozof 11 aylar önce
Sesli Güldüm 😂
sude `
sude ` 5 yıl önce
Galiba en sevdiğim TRpost kanalı videoları kısa olsada eski videolarını izleyip eğleniyorum.
Mina G.
Mina G. 5 yıl önce
Sude Yıldız ayn bir de hiç sıkılmıyorum.
Sümeyye Kün
Sümeyye Kün 5 yıl önce
Sude Yıldız aynn
Hatice Kocatürk
Hatice Kocatürk 2 yıl önce
Çok komikti 😂😂😂😂
Irmak
Irmak 3 yıl önce
11:39 Nil dönüşüyor sandım bir an jdndnfnf
エリフ
エリフ Yıl önce
*sa*
GRUP KORKU SEVERLER
GRUP KORKU SEVERLER Yıl önce
birde benim kanaldan izleyin korku evlerini
Leyla Arslan
Leyla Arslan 2 yıl önce
😅😅
육군Army
육군Army 2 yıl önce
😂 😂 Haykırdımmm😂😂😂moralim bozukken beni güldürdüğün için saol🥰
DELİ ÇILGIN
DELİ ÇILGIN 3 yıl önce
Bundan çıkarılacak şey arkadaşınız sizi partiye götürmek isterse hayır diyin 💖💖💖👍👍👍
TUGAY VE DENİZ
TUGAY VE DENİZ 3 yıl önce
Partiye gideceklerini sandıklarında 😄😄😃😃😁 Olanları gördükten sonra😲😲😲😲😲
şenel nur
şenel nur 4 yıl önce
Beğen ve son rakamına bakın 1 Cansu 2 Özlem 3 Meltem 4 Nil 5 Görkem 6 Furkan 7 Caner 8 Sibel 9 Nur 0 Hasan
محمد العبدالله
محمد العبدالله Yıl önce
cansu
Sir. Johnny Sins
Sir. Johnny Sins Yıl önce
Cansu
destiny
destiny Yıl önce
Nil
Solcu Kemalist
Solcu Kemalist Yıl önce
@hasan atalar 6,sınıfa gidiyorsun
Ali Aynaci
Ali Aynaci Yıl önce
Cansu
Msp kızı.
Msp kızı. 3 yıl önce
bize yeşil ışıklı geliyo ama bazen karnalık oldunu gösteriyor orası aslında çok karanlık biz biraz aydınlık görüyoz
ஐGece Gacha TRஐ
ஐGece Gacha TRஐ 2 yıl önce
Azra Akyol katılıyorum
Ugurcan Yılmaz
Ugurcan Yılmaz 2 yıl önce
Kardeşim gece kamerası ile izliyoruz biz
Erol Tokgöz
Erol Tokgöz 3 yıl önce
gece görüşü çünkü
Melis Beyza Kökçü
Melis Beyza Kökçü 3 yıl önce
Gece goruşu
Kıymalı Börek
Kıymalı Börek 2 yıl önce
12:06 da Aha kutu deyişine bir tek ben mi güldüm kgkgjgk
KapLex
KapLex 3 yıl önce
Keşke banada böyle şakalar yapsalar. 😔
Noaf BaSaleh
Noaf BaSaleh 3 yıl önce
8:18 😁 -Nerdesiniiiiiiz??!! +Ne var be!!!!
Akumu
Akumu 4 yıl önce
Cansu'nun korku evinde arkadaşlarını cesaretlendirip mantığını kullanarak liderlik etmesi Cansu'nun hangi özelliğini gösterir? A)Askeri Başarı B) Örgütleyiciliği C) Çok yönlülüğü D) Bilime ve Mantığa verdiği önemi
Zinet İnci
Zinet İnci 3 yıl önce
D
soewery
soewery 4 yıl önce
.
Sudenaz Army
Sudenaz Army 4 yıl önce
E) hiçbirisi
Sakura
Sakura 4 yıl önce
Denizimo The Soul of Justice D
Sezin TARHAN
Sezin TARHAN 4 yıl önce
E) her şeyi bildiğini
Nagihan önl
Nagihan önl 2 yıl önce
Hahaha ay ne kadar korktum anlatamam bunlar nasıl korkmuş yaa😂😂😂😂😂😂
feyy MSP
feyy MSP 4 yıl önce
Nil-"AĞEAĞEĞAĞE KIIĞMSIIĞIN" Meltem :"MELTEM"
Aurora Lucalia
Aurora Lucalia 2 yıl önce
Cansu ne kadar da güzel korudu kızları.
ŞİPARİŞ GETİREN KURYE ŞOK OLDU 🤯
0:42
Emirhan Özhan
görünümler 345 B
Mesleğini Kendin Seç (Köprü Altı)
16:24
Mami Emen
görünümler 678 B
110TL vs. 55.000TL Kamp Çadırı (#SonradanGörme)
20:02
MELİSA TİKTOK ŞAKALARINI TEST ETTİK !!!
Prenses MeLisa
görünümler 171
Катаюсь в лифте  👨‍🦽
13:22
Valera Ghosther
görünümler 18 Mn
EN SON ÇIĞLIK ATAN KAZANIR ?! (Korku Evi)
31:58
Enes Batur
görünümler 18 Mn
Tik Tok Hayat Hilelerini Test Ettik!
Eğlenceli Kardeşler
görünümler 152
TİK TOK HAYAT HİLELERİ TEST ETTİK !
Aslıyarence
görünümler 34
Konuşanlar 68. Bölüm Shot / Konuk: Aslı Bekiroğlu
11:11
Ben Barış Yesari'yim - Mahkum 23. Bölüm
6:55
Не шутите с ним😱😱😱#shorts
0:31
Yuriy Tarabanov
görünümler 58 Mn
KIYMA - 3. Bölüm Fragman
0:31
Sıfır Bir
görünümler 262 B
Çok Güzel Hareketler 2 - 119.Bölüm
1:58:45
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2,3 Mn
Güldür Güldür Show 307. Bölüm
2:0:35
Güldür Güldür
görünümler 1,2 Mn